۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » دیدارها
روابط عمومی‌ها در مسیر جلب رضایت مردمی حرکت کنند

روابط عمومی‌ها در مسیر جلب رضایت مردمی حرکت کنند

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان قشم، حجت الاسلام والمسلمین دکتر میثم تارم روز شنبه در دیدار مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم با وی اظهار داشت: روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم بواسطه گستردگی آن سازمان از جایگاهی بسیار حساس و موثر برخوردار است. امام جمعه شهرستان […]

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان قشم، حجت الاسلام والمسلمین دکتر میثم تارم روز شنبه در دیدار مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم با وی اظهار داشت: روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم بواسطه گستردگی آن سازمان از جایگاهی بسیار حساس و موثر برخوردار است.

امام جمعه شهرستان قشم افزود: کارآمدی این مجموعه ارتباط تنگاتنگی با اشراف اطلاعاتی، بصیرت و حرکت در مسیر جلب رضایت مردمی دارد.

وی ادامه داد: تقویت رویه موجود و گسترش ارتباط دو سویه مجموعه با مراکز فرهنگی شهرستان از جمله انتظارات جامعه محلی به شمار می‌رود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم نیز استقرار میز خدمت در نماز عبادی-سیاسی جمعه را از مولفه‌های موثر در تسهیل‌گری امور و جلب رضایت مردمی برشمرد و گفت: اثربخشی این اقدام منوط به استمرار آن است و از این رو برنامه‌ریزی لازم جهت تدوین و عملیاتی‌سازی این برنامه طی یک ماه آتی خاتمه خواهد یافت.

حسین مرادی تصریح کرد: تلاش در راستای تحقق اهداف عالیه نظام اسلامی مهمترین اولویت کاری ما در منطقه آزاد قشم است.

وی افزود: بنایمان بر آن است که حوزه رسانه این سازمان نیز برای مخابره سیمای فرهنگ اصیل حاکم بر جزیره با مجموعه‌های فرهنگی کاملا همراه و در تعامل باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*